lite att göra

Idag har Johanna en del att göra, men det är inga problem, jag fixar ju allt. Börjar däremot känna att min kropp skriker efter en liten paus från allt att stå i och all stress, men det får vänta till helgen eller eventuellt fredag. Nu ska vi snart ha möte och det känns som jag inte gör något annat än att springa på möten, sen ska vi öva inför radiosändningen som vi ska ha idag klockan tre, MISSA INTE! Efter det måste jag plugga psykologi och klockan sex är det öppet hus här på skolan, så då ska jag vara här några timmar. Ska hinna med att vara trevlig med massa nior och dessutom lura in min lillebror i Nti-träsket, önska mig lycka till!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0