let's try to not complain about your smoking, and my distant heart

Dålig på bloggfronten ser jag, men jag hade inte med datorn hem igår och idag har jag helt enkelt inte hunnit blogga. Imorse missade jag bussen, egentligen gick den för tidigt, så det var inte mitt fel, men ändå. Så Rasmus fick skjutsa mig till skolan, inte för det gjorde så stor skillnad för honom, han skulle ändå komma en timme senare för att luncha med mig. Så ja, Rasmus har bjudit mig på lunch idag. Vi gick på pastabacken och åt och det var väl ingen jättehit, antagligen för att jag senast åt pasta ute i Italien, inget kan slå det.

Efter lunchen gick vi och fika, men det där med fika tror jag inte Rasmus riktigt förstått ;) Medan jag smuttade på en latte och nafsade på min chokladboll slängde han i sig sin bakelse på fem minuter. Fika för mig är minst en timme, men har man en rastlös och matkär karl så har man ^^

Har slutat skolan nu och om en timme åker jag ut till Porsön för att träna. Egentligen skulle vi dansa Zumba och köra ett Core-pass idag, men tack vare gårdagens streetdance har både jag och Rebecka för mycket träningsvärk för att använda ben och rumpa någonsin på ett par dagar xD

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0