jag tänker stanna här, för evigt, evigt, evigt

Dålig uppdatering idag, har varit igång hela dagen så det är ju inte helt konstigt. Åkte till Luleå 10.30 för 45 minuters spinning vilket var roligt, lite synd bara att instruktören och jag inte hade alls samma musiksmak, man tappar mycket av peppen när man inte gillar musiken under träningen. Efter passet fick jag skynda mig till bussen intill stan för jag hade lovat att hämta ut linser åt Rasmus, sen sprang jag och köpte en julkapp åt honom också, inte så länge kvar till jul nu ju!

Hem med kvart i två bussen också direkt till Kalix för att övningsköra. Nervös som fan var jag! Det var mörkt ute och massa trafik, så det gick väl sådär. Egentligen gick det väl inte jättedåligt, men jag kände sån panik så kan inte vara nöjd med det. Ska tillbaks igen på fredag och köra på dagen med Ingela istället, när det är ljust och mindre trafik, får vi hoppas.

Nu har jag precis ätit middag och dricker en kopp kaffe, ska inte sitta vid datorn så länge för har som sagt en del problem med mina axlar.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0