Jag älskar dig pappa <3

Det här med farsdag tycker jag är lite överskattat, men man faller som ändå in i det. När jag såg alla skriva på facebook hur mycket de älskar sina pappor smittade det självklart av sig och jag kunde inte låta bli att tänka tanken själv, jag älskar min pappa så sjukt mycket. Han har gjort så mycket för mig så ni kan inte förstå, han har alltid funnits där, han har kört 600 mil på två veckor bara för att vi ska få träffas, otaliga gånger dessutom. När jag varit ledsen, i full panik, har han alltid tröstat mig och hjälpt mig. När allting har varit hopplöst har han fixat det på något vis och jag har alltid undrat hur det går till.

Min pappa är bäst i världen!

I våras, när vi hade medieproduktion, fick vi i uppgift att göra en digital historia. Jag är verkligen inte bra på det där med film, men jag kämpade som en dåre och fick tillslut ihop någonting, snyggt eller inte. Jag tycker i alla fall den blev ganska fin, på ett djupare sätt än det ögat ser.


Kommentarer
Postat av: Lina

Men gud så underbar!! :D Fy blev ju tårögd och allt :') du är så duktig vännen!

2010-11-24 @ 19:47:36

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0