it's too late baby, there's no turning around

Känns som jag inte bloggat på år och dar! Det blev i alla fall Luleå igår och det kändes underbart. Precis som att vi var tillbaka förra vinter, jag och Sara, när vi alltid åkte till stan och gjorde ingenting eller hur mycket som helst. Hur som helst, fick stressa som fan att fixa mig och hann inte riktigt klart, sen åkte jag med bussen halv åtta till stan, Sara hakade på i Råne. Mötte upp Rebecka och Felicia sen drog vi till Tuna där vi blev hela kvällen på två olika ställen. Trevligt var det! Det var så jävla längesen jag gjorde något så det var prima. Åkte hem halv ett och då somnade jag gott.

Idag ska jag inte göra ett skit, låter skönt va? Få i mig mat är väl det enda målet jag har för dagen. Ikväll har Rasmus hittat på någonting vi ska göra, så får se vad det är.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0