in a loveless world we seem to live

Hemma. Blev ingen dans idag, istället körde vi på Pilates eftersom att vi både jag och Rebecka hade extrem träningsvärk. Det var inget fel på det heller, skönt var det! Imorgon blir det styrketräning och core, ser framemot det. Nä nu struntar vi i träningen och pratar om något annat tråkigt. Eller så skiter vi helt enkelt i det också lägger jag inte tre intetsägande bilder.

Och jag är inte alls inställd på helg och hade helst inte ens varit ledig. Knäppis.

Josse, Sara, Lisa och min facebook i vårt lilla radiokontor ;D

Josefin Öhlund i min mössa, jag fick knappt tillbaka den ;__;

Fika med Rasmus idag, ni ser ju hur jävla bråttom han hade att få i sig kakjäveln


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0