i'm addicted to the misery in my head

Det absolut bästa med att vara helt ensam hemma är att få gå runt och sjunga hör högt man vill. Jag saknar verkligen att sjunga, känns som att jag aldrig gör det längre, antagligen för att jag alltid har folk kring mig. Om en kvart måste jag börja promenera mot bussen, känns lite konstigt att behöva gå, det som jag alltid gjorde förra vintern. Skolan börjar klockan tolv och då har vi mediekommunikation, hoppas det blir kul. Sen multimedia som verkligen inte kommer bli roligt. Efter skolan ska vi mest troligt träna, beror lite på vad som händer ikväll.

Ikväll har jag bestämt att jag ska vara med Sara och göra nånting, vi får se vad. Ska bli trevligt som fan i alla fall, minns förra vintern när vi hade så satans roligt några veckor, nostalgitripp ikväll tycker jag ;D


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0