If love exists, I will fall

Känner mig stressad, fast jag gör ingenting. Lite knäppt. Gick sådär hos läkaren, fick ingen direkt hjälp, men lite råd. Multimedian imorse gick oförväntat bra och har nyss kommit från möte med några snubbar från elevrådet angående helgens elevrådskväll, ser framemot det som fan :) Nu står svenska på schemat, men det händer inte så mycket. Snart psykologi sen måste jag springa ett ärende åt Rasmus på stan och slutligen kommer pappa hit för utvsamtal innan jag ska övningsköra hem. Panik!

Så ni gör klokt i att hålla er från Luleås gator efter halv fem idag, för det lär bli panik. Om bilen är hel när jag kommer hem, är det fan ett mirakel. Så det så. Nu ska jag göra nånting, men ändå ingenting.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0