i feel so alive, you can't stop this feeling

Det blev inget av att simma idag. Halvvägs till Luleå får jag reda på att Rebecka inte hade tid fören mitt i natten typ, så istället blev det bara fika och lite springandes på stan med pojken som ser ut som en kyckling i håret (Hatten). Satt på TA i typ en timme och smuttade på en latte, som var sjukt god, och pratade om saker. Jag minns inte vad, men det är bra, för det är alltid när jag glömmer bort samtal som de varit trevliga. Ja, jag är knäpp. Efter fikat hängde jag på honom på ett par musikaffärer sen bestämde jag mig för att åka hem till byn igen.

Imorgon står en timmes spinning på schemat, så får väl köra extra hårt för att ta igen missad träning idag! Just nu ska jag inte göra någonting, innan jag somnar ska jag hinna ta en dusch, göra mig "middag" till imorgon och läsa igenom idrotten en gång till, har fan prov imorgon. Usch!

Kommentarer
Postat av: Lina

Nästa gång du inte har någon att simma med, simma själv! För du mår mycket bättre av att du gick och simmade iallafall! :D

2010-11-09 @ 08:39:15

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0