Get him to the greek

Jag såg en av världens roligaste filmer igår, utan tvekan! Rasmus har äntligen köpt en ny förstärkare till sin hemmabio så vi invigde den igår och satan vilket ljud det var, kände riktigt hur det vibrerade i hela kroppen trots att vi inte ens såg en film med sånt ljud.

Hur som helst, vi såg Get him to the greek som hamnar på topp tre bland de roligaste filmer jag sett, ingen tvekan. Filmens handling var inte kopierad, det kändes som att det var nytt och fräscht och förbannat roligt!

Filmen handlar om Aaron som jobbar på ett skivbolag där han får uppgiften att hämta en avdankad rockstjärna från London till LA där han ska genomföra en tioårsjubileumskonsert för att få skivbolaget att överleva. Inte så jävla svårt, kan man tycka, om det inte vore för att rockstjärnan, Aldous Snow, knarkar, super, festar och har inget intresse överhuvudtaget att följa med Aaron. Så under resan får Aaron utstå både det ena och det andra, mer än så tänker jag inte säga, för ni måste se den!

Lova! ;D



Kommentarer
Postat av: tush

Gillar den filmen me =) riktigt rolig va den :)

2011-02-03 @ 13:41:52
URL: http://www.filmkritikerna.se/action-film

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0