falling out of love is hard

Jag somnade, toppen. Bad om skjuts hem från Rasmus vid elva och hamnade framför datorn, sen blev jag uttråkad och la mig i sängen och läste ett tag. Rasmus hör av sig om säger att han kommer om ett tag, jag läser, blir trött, lägger bort boken och tänker att jag vaknar ändå när han kommer. Det tar länge innan Rasmus kommer och när han gör det sover jag ganska djupt, så tog mig inte upp fören vid fyra. Inte så nice!

Vad ska jag göra inatt?
För sova är väl inte ett alternativ. Kanske blir att plöja någon film hemma hos Rasmus i hans finfina hemmabio.

Angående igår så var det underbart. Kom hem efter gymmet och då bastade jag och Rasmus ett tag, sen hade han gjort middag till mig, trerätters till och med. Vi åt mozarella och tomater, pestopasta och till slut fläskfilé, till det hade han köpt en flaska rosé så när jag blundade kändes det nästan som vi satt där på den mysiga uteserveringen i Rom.

Efter middagen åkte vi till Siknäs, närmare bestämt till Jesper, som helt enkelt sökte sällskap att dricka med. Satt där i några timmar och snackade och hade trevligt, sen hem och sova.

Kommentarer
Postat av: Beakis

hehe oj läste din kommentar igen, så glöm mina tidigare kommentarer haha xD

2010-11-20 @ 16:59:45

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0