En sväng till Ikea :)

Idag har jag och mitt hjärta varit på Ikea och drömt om framtiden. Kikat lite på ungefär vad vi vill ha för stil på vår blivande lägenhet, lite vilka möbler vi är sugna på och köpt lite smått och gott. Jättemysigt var det i alla fall. Efteråt drog vi självklart till Max och åt, visste ni förresten att det var på Max i Haparanda som vi tog det slutgiltiga beslutet att förlova oss? Lite illa, men vem fan bryr sig.

Det vi fick med oss hem idag var 20 galgar till mig, för att fylla på min garderob som börjar bli aningen överfull. 10 batterier, för det har varit en sjukt stor bristvara hos mig. Sex stycken glas som var supersnygga och sex shotglas, för jag kan inte tänka mig att skaffa en lägenhet med min nittonåriga pojkvän och inte äga några shotglas. Särskilt snygga var de väl inte, men nog billiga för att köpa hem till shotsugna kompisar, själv shottar vi nästan aldrig.

Hela "kalaset" slutade på cirka 150 kronor och det är väl inte så pjåkigt, med tanke på vad vi fick med oss hem :)





Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0