En liten present

Min supersöta pojkvän plockade upp mig efter idrotten idag och med sig har han en liten present, en yogamatta! Blev jätteglad när han gav mig den, har velat ha en hur länge som helst. Tänk att kunna träna hemma när jag inte har läge att ta mig till Luleå, köra ett tag på crosstrainern sen ner och köra sit-ups och sånt. Jag har ju som sagt gjort ett eget corepass och nu kan jag faktiskt genomföra det också! Underbart!

Förutom mattan fick jag även låna ett hantelset av Rasmus ett tag, mest troligt ganska länge då han inte verkar ha intresse av att använda det. Går att kombinera ihop olika vikter så nu kan jag träna mina tanigar armar  på alla möjliga vis.

Tack så jättemycket älskling <3


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0