corepasset klart?!

Tror minsann att jag fått ihop ett corepass nu. Dock är det bara på 15 minuter, så antingen kör vi stenhårt eller så lägger jag till en låt. Jag misstänker dock att min klass starkaste sidor inte är armhävningar och sit-ups, eller? Så det kanske räcker. Nu ska jag upp på övervåningen och pröva om det funkar och börja memorera det, fördelen med att träna till musik är att det ofta faller naturligt att byta övning när det blir refräng/vers, det blir därmed mycket enklare att komma ihåg också.

Det är visserligen bara en kvart, men här ska Mp09 få känna sina magmuskler bränna ;D

Än så länge får ni inte se vad det står, mest för att jag inte kan namnen på alla övningar. Också vill jag inte att hela klassen ska skolka på tisdag. Nu upp en våning och prova :D



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0