come with me

Jag är så förbannat trött! Somnade vid fyra inatt sen steg jag upp elva för att somna igen tolv och stiga upp fyra på eftermiddagen. Har saker att göra idag, men vet inte hur jag ska orka. Jag ska hinna göra klart mitt pass till idrotten på tisdag, städa mitt rum, tvätta också måste jag måla mina naglar. Jag orkar inte! Hade helst gått och lagt mig igen och inte vaknat fören imorgonbitti.

Igår hade vi elevrådskväll på skolan och det var trevligt, trots att jag blev panikledsen där ett tag, utan större anledning. Vi hade riktigt roligt i alla fall :) Men sen på natten blev jag så förbannat trött, mest för att jag haft sjukt mycket att göra de senaste veckorna och inte fått nog med sömn, så jag bara grät, blir så när jag är för trött. Så Rasmus kom och hämtade mig, <3

Lite bilder från igår.




Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0