cause you're always in the right place

Då och då kikar jag igenom gamla bilder och det händer att jag stöter på bilder jag missat i farten när jag gått igenom dem eller som jag helt enkelt inte sett någonting i. Idag gjorde jag det i min mapp från juni i somras och där hittade jag de här två bilderna. Den översta skulle vara en rent dokumenterande bild på de här supersöta flickorna, men sen insåg jag att djupet i den högra flickans ögon var underbart.

Den andra bilden är från dagen före skolavslutningen och det var också helt enkelt att jag ville ta en bild på mina klasskompisar. Sara ville inte vara med på bilden och jag ser nu att hon ser sjukt utstött ut. Älskar dessutom fönstrena, det är någonting med mönstret som tilltalar mig.



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0