uppfinnarjohanna ;)

Sista lektionen nu, sen väntar en undebrar långhelg! Härligt! Har mediekommunikation nu i ja, en minut till, sen ska jag bege mig mot Tuna om en halvtimme och umgås med älskling. Ja hur som helst, vi har fått en uppgift att uppfinna någonting alldeles nytt och sedan marknadsföra det, kommer nog bli riktigt kul! Så nu har jag och Sara kommit på en liten uppfinning som jag verkligen skulle vilja ha själv.

Vi har alltså kommit på att det hade varit riktigt smidigt om man hade en provhytt som man kunde gå in i varje morgon där det fanns en dator som visade en hemsida. Den här hemsidan skulle man kunna klicka hem outfits från på en gång som hamnade på kroppen direkt, lite svårt att förklara, men jag tror ni förstår poängen. Tänk så skönt att kunna klicka på sig kläder, smink och frisyr på en gång. Wonderful!

Nä nu måste jag springa, puss

Här är en snabbskiss på provhytten, jag hatar att rita


Kommentarer
Postat av: Josefin

DE VAR JAG SOM KOM PÅ DE DIN KISSNÖDIGA HUND:D

2010-05-12 @ 17:14:19
Postat av: sara roos

haha jojo, fuck u josse! det var jag som kom på den ;)

2010-05-12 @ 17:16:57
URL: http://jahman.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0