the morning after

Tjena :D Hoppas nu att alla hade en trevlig valborg igår, det hade i alla fall jag. Började med att jag och Rasmus gjorde oss en enkel middag här hos mig, kyckling med fetaost. Sen sminkade jag mig i nästan en timme, förstår inte hur jag lyckades, men tydligen. Under tiden började vi dricka, innan vi for hann jag få i mig två cider och Rasmus två öl. Sen drog vi vidare till Gren där vi satt några stycken och drack, sen vidare och kika vad som hände på melrose. Tydligen hade Angelica fest så vi gick upp dit, men bara en kvart senare bestämde hon att festen var slut då vi allihop drog vidare till Johan Sundbom som tydligen hade "majbrasa".

Väl där borta var det hur mycket folk som helst, men eftersom att det regnade och jag kände inte direkt folket där så bestämde jag och Rasmus oss för att dra till Jämtön och festa med Lina och en hel drös med jämtöbor. Var riktigt roligt! Fy fan vad kul jag och Lina hade, känns som att det var så längesen vi festade sådär. Tack för kvällen gumman <3


Fix och tvåmansförkrök hos mig igår ;p

Ikväll ska jag och Rasmus förfesta med hans far och lite folk innan de ska ut på puben, Rasmus själv ska inte gå för han tycker det är för dyrt, hade jag med tyckt men jag har ändå inte så mycket att välja på då jag ändå inte tar mig in ;) Men ja, vi ska väl dricka upp resterna från igår och se hur fulla "gamlingarna" blir, hehe.

Kommentarer
Postat av: Lina

Aw, och fler gånger ska det bli!! Hjärta på dig <3

2010-05-07 @ 18:26:53

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0