Laba diena Zviedrija :)

Nyss hemkommen från Riga. Har haft ett par underbara dagar, har känts som en evighet trots att vi bara var där ett par dagar. Har hunnit med att se hela stan, så om någon någonsin går vilse i Riga är det bara att ringa, haha ;) Hann shoppa upp mina pengar också har vi självklart hälsat på barnen i Baldone. Det var helt underbart att träffa barnen, de utstrålade en sån härlig energi :D

Jag har med mig nästa 800 bilder hem och tusentals intryck och känslor att förmedla. Kommer en del imorgon, nu får ni bara en kan ni få innan jag drar till älskling för att sova, jag är så sjukt trött!

Tack alla som var med för en underbar resa, det är ett minne för livet :)


En liten del av gänget som var där, underbara människor :) <3


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0