kiwi :3

Tänkte ge er ett litet mellanmålstips som jag testade igår, riktigt gott var det! Jag gjorde kiwi med fil och kanel, vilket var jättegott. Brukar ofta äta fil med kanel och någon rolig frukt, gärna banan eller sommarbär, allting funkar! Men som sagt bestämde jag mig för att pröva kiwi igår, eftersom att jag älskar kiwi. Väldigt enkelt är det också, skala bara kiwin (jag valde att göra 2 men det är ju valfritt), skär upp den i skivor, lägg i den i filen och strö kanel över. Mums :)

Förresten, ett annat litet minitips. Pröva äta kiwi och ananas till kött istället för pommes eller vad ni nu brukar äta, det sötsura i frukten passar alldeles perfekt till köttet!






Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0