i'm not listening anyway

Också var det måndag igen. Kan faktiskt säga att det inte kädnes ett dugg tungt att åka till skolan idag, visst, jag hade gärna legat kvar i sängen bara för att mysa med älskling, men redan igårkväll kände jag att jag var redo för en till skolvecka. Kanske för att det är sista veckan? Eller kanske för att jag tog en jävligt lugn helg? Hur som helst så är det skönt!

Helgen har som sagt varit jävligt lugn och riktigt skön. Har sovit ut ordentligen och myst på i min söta lilla stuga, har hunnit med två ridturer, pysslat på med hästarna, ätit gottt, varit i haparanda och en massa annat härligt. Jag är nöjd :)

Veckan kommer dessutom bli riktigt skön, minst fyra lektioner som jag inte har och de flesta av uppgifterna jag hade på lager börjar försvinna och på fredag tar jag i princip sommarlov för att jag helt enkelt inte orkar gå på friuftsdagar och sånt helvete nästa vecka. Gud så skönt! :D

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0