i know that i should let go, but i cant

Jag har haft en underbar helg, måste jag säga! Valborg firades finfint, men det visste ni ju redan. Sen igår började jag och Rasmus dricka relativt tidigt, vid fem, men det kändes tidigt eftersom att frukosten inte blev intagen fören vid 2-snåret. Drack två cider och drygt två öl sen drog vi vidare till Rickard, Rasmus farbror, där det var förfest inför puben. Var lite folk där, bla Rasmus pappa som var ganska söt på fyllan, haha. Vi pratade massa skit också försökte jag lära de spela vomit, men det gick ju sisådär. Var riktigt kul i alla fall! Kring midnatt drog vi ner mot puben, men eftersom att jag inte tar mig in stod vi bara och pratade med folk ett tag sen promenerade jag och Rasmus hem i regnet.

Idag ska jag ta tag i packningen, eftersom att jag åker imorgonkväll! Klockan 19.25 går flyget från Luleå ner mot Stockholm, där vi ska övernatta för att sedan flyga ner mot Riga 7.30 på tisdagmorgon. På tisdag blir det sightseeing och chill nere i Riga, sen på onsdag ska vi ut till Baldone för att titta på skolan och det vi stödjer, sen på eftermiddagen får vi fritid inne i Riga och då ska jag shoppa! Har med mig 70 lat (1000 kr) och jag planerar att spendera de under dagen, målet är att införskaffa lite fräscha sommarkläder :)

Nä, nu måste jag ta tag i packningen. Puss <3

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0