haparanda/finland

Har ganska nyligen kommit hem från min och Rasmus tur till Haparanda och Finland. Rasmus skulle köpa sig nå skor till sin student och jag skulle köpa mig en klädställning och lite sånt till den. Sen skulle jag också köpa mig skor och sen blev det ett par till, ni vet, köp 3 betala för 2, när Rasmus köpte sina skor. Jaja, har varit en trevlig dag med lagom mycket spring och massor med mys och annat trevligt. Oj, vad fel det där kommer se ut. Aja, anyway, nu har vi monterat ihop min nya "garderob" och snart blir det Esc med älskling + en massa gott. Puss <3

Klädställningen och det jag köpte idag, helt underbart ^^ Med galgar och "lådorna" gick det på 300:-

Mina nya mördarklackar, 12cm, jag älskar dom :D 399:- fick jag ge för det här snyggingarna

Också vågade jag pröva nånting annat än svart också, tycker de är skitsnygga! Sen att det var gratis är ju inget minus direkt ;)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0