-

Nu är jag fan sliten! Mådde så galet dåligt igår så det är inte sant. Satt som sagt och solade under dagen och smuttade på ett glas vin. Drack knappt tre glas mellan 2 och 7 så det var ju inte direkt så det spelade någon roll. Sen drog vi vidare på festen som var så jävla död så dt var inte sant! Hade huvudvärk redan innan vi åkte och efter två glas vin där borta kände jag att illamåendet började komma. Så eftersom att jag mådde dåligt och när festen inte alls var rolig åkte jag och Rasmus hemma.

Körde fingrarna i halsen så jag fick spy lite, mår alltid bättre efteråt, men huvudvärken är den värsta jag varit med om. Jaja, efter en knapp timme + en alvedon släppte det. Och nu, ja, nu är jag galet trött och ska snart bege mig hem till töre för en chilldag.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0