we won't stay silent

Sämst uppdatering, jag vet ! Men jag har ingen lust att blogga, så då är det lika bra att låta bli tycker jag. Jaja, idag är jag bakis, inte kul, men man ska inte klaga för jag valde faktiskt själv att dricka igår. Drack i princip bara ren sprit, var väl ingen jättehit, men men. Hade i alla fall grymt roligt igår :D Var riktigt kul att göra någonting med alla mina bitches igen, var typ evigheter sen vi var alla fyra samtidigt. Blev ju fest i Boden med Mattias och hans folk, trevligt trevligt =)

Ja och idag har jag faktiskt gjort mycket, trots att jag mått sådär halvbra. Gick upp sju och kunde inte somna om, så jag har suttit ute med pappa, Ingela, Victor och Rasmus och druckit kaffe i solen, så red jag runt lite här på gården, mysigt! Sen har jag varit till Råne en sväng och surrat med Sara och nu håller jag på med lite tvätt och ska snart hoppa in i duschen, sen blir det att spela plump med familjen och sen myskväll hos Rasmus. Blir en tidig kväll också, sov bara fyra timmar inatt.

Nä, men nu ska jag ta och beställa hem lite kläder tror jag :)

Nånting jag fotade sådär random när jag promenerade runt på isvägen i lule

Pappa, Rasmus, Nalle och Roy idag när vi var ute :)

Nalle <3


Kommentarer
Postat av: Beakis

Grillar du i garaget ? =)

2010-03-24 @ 12:37:26

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0