Tillbaks!

Oj alltså sämst uppdatering det var här, men jag har gjort så mycket annat så har känt som en låg prioritering att hinna med bloggen, datorn rent överlag har faktiskt varit ganska orörd. Jag kom ju hem i tisdags efter en hemsk tågresa, kan ju säga att det aldrig mer blir nattåg! Ja sen efter jag kommit hem har jag varit med Rasmus konstant. Vi har typ, glidit en hel del och mest tagit det lugnt.

Igår var
jag hemma hos honom i Luleå så satt vi där och köpte massa godis, glass och dricka. Blev att kolla igenom alla avsnitt av Lilla Al-Fadji, fan vad jag tycker det är roligt xD Sen där vid ett kom Sara också satt vi uppe en timme eller två och surrade och sånt. Sen blev jag och Rasmus pissetrötta så vi gick och la oss, men självklart blev vi galet pigga då så vi låg uppe till 7 och pratade, skrattade och hade helt underbart roligt <3

Gick upp ur sängen vid 7 och då har Sara också vaknat så hon och jag kollade på Com-Hem Kanalen = Judith och Judith på repeat ett tag. Jag tyckte det var skitkul xD

Sen däckade jag några timmar och sen åkte jag med Rasmus till hans mormor och åt middag, gott som fan vare!

Nu ska jag träna, sen blir det att glida runt stan med törepojkarna. Puss <3

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0