they call me quiet girl, but im a riot

Sitter på medieproduktionen nu, försöker lära mig flash. Personligen tycker jag det känns väldigt meningslöst eftersom att jag inte ser hur det här kan vara bra att kunna, jag är dessutom inte intresserad av film. Nä, jag ska bli grafiker! Kanske bara för att jag är så säker på det som jag tycker det känns ointressant. Jag tycker dessutom det är väldigt svårt att göra det här, det kräver en hel del fokusering och ändå lyckas jag inte. Känns inge kul.

Jaja, om en halvtimme ska vi i alla fall titta på våra kalsskompisars tv-show och det ska väl bli kul. Sen blir det 15.13 bussen hem. Får se vad min lilla by har att erbjuda ikväll, satsar i alla fall på att träna!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0