the best of us can find happiness in misery

Sitter på skolan nu, sjuk är jag, inte kul alls. Trodde att jag bara var bakis igår, men jag mådde skit när jag vaknade i morse, så det måste ju vara något annat. Jag har svettat mig igenom hela natten, fast det tydligen inte ens var varmt i rummet enligt Rasmus. Men jag tvingade mig till skolan i alla fall så nu sitter jag här, börjar om en kvart, svettas som fan. Tar jag av mig tröjan fryser jag och har jag på mig den håller jag på att dö av värmeslag, och ja, svetten rinner hur jag än gör. Så jävla äckligt!

Känner mig illamående också, hoppas inte jag spyr på bussen hem bara, det är ju inte sådär jätteroligt. Jaja, hoppas i alla fall ni har det fint idag. Nu börjar jag snart så får vi väl se om jag orkar det här, puss <3

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0