tell me what you're thinking of, don't be shy

Sitter på skolan just nu, har svenska och har blivit klar med mitt referat för ett tag sen, så det är inskickat och klart. Snart har vi lunch sen efter det ska vi jobba med vår tv-show. Varken Sara eller Bacon är här så det är bara jag och Josse, tycker det är jävligt dåligt att Sara aldrig lär sig vakna i tid (;

Inatt ska jag sova i Lule hos älsklingen, eftersom att jag har världens dummaste sovmorgon imorgon. Känns som att vi kommer få en mysig kväll <3 Men först måste jag springa ett ärende på stan, känns jobbigt som fan, men måste man så.

Jaja, nu ska jag börja dra mig mot lunchen, puss <3

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0