reklambild

Har precis gjort klart min reklambild och jag blev faktiskt hyfsat nöjd! Självklart såg den bättre ut i mitt huvud, men jag är ändå nöjd eftersom att jag slängde ihop den på knappt två timmar bara sådär. Hade kunnat göra något mer intressant med bakgrunden, men jag är nöjd.

Just nu sitter jag på engelskan och ska jobba lite på min uppgift om Sydafrika, känns helt okej. Slutar om drygt en timme sen ska jag åka hem med Rasmus, kanske uträtta ett par ärenden först om han inte gör det nu? Jaja. Vad som händer idag vet jag inte, men jag är i alla fall säker på att jag ska sova ensam inatt för första gången sen förra måndagen. Usch, känns inge roligt att inte vakna upp bredvid älsklingen, men men.

Tanken är väl att jag ska hinna träna idag, men vi får se vad som faller mig in. Har ätit på tok för mycket flott den senaste veckan, så får börja ta igen för det nu.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0