don't tell me that you didn't try to check out my bum,

Fy fan vad kul jag hade igår :D Har inte haft så kul på, ja jag vet inte hur länge. Började då med förfest hos Rasmus vid sex med honom, Nisse, Gren och massa folk. Sen vid halv nio drog vi vidare till Jämtön och helvete vad kul vi hade! Största delen av kvällen stod jag och dansade med Rasmus syster och en massa tjejer som jag typ halvkänner, verkligen trevligt! Träffade folk man inte sett på länge och sånt med :) Fick tom Rasmus att dansa med oss, haha och Gren hakade också på där ett tag. Fy fan va kul! :DD

Aja, jag har legat i sängen med älskling fram till halv fem, jävligt skönt. Sen promenerade jag hemåt och nu kom jag nyss ur duschen. Om en timme börjar jag och Sara jobba så ska snart gå ner och möta henne på busstation. Vi ska ta hand om disken på skoterklubbens middag och jobbar från 8 till ca 10-11. Fina pengar får vi också ;) Sen efter det ska vi köra hem Sara, sen blir det töre med gubben och sen vid 2 eller nåt beger vi oss till stan för att käka maxmat. Mums!

Men nu måste jag avancera. Hoppas ni får en trevlig lördagkväll <3

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0