and i'm singing ooh oh on a fridaynight,.

Hej sötfiskar :D Jag sitter på skolan nu, har precis börjat och mina högra axel gör galet ont, håller verkligen på att dö. Har inte sovit sådär jättebra inatt, trots att jag hade Rasmus bredvid. Men ja, drömde massa hemska mardrömmar om att han träffade flera hundra alla andra tjejer, usch "/ Jaja, så fick i alla fall en fin sovmorgon idag när jag sov i stan så.

Nu har jag medieproduktion och tror vi ska ha någon genomgång, sen har jag matteprov och jag tror/hoppas det kommer gå bra. Sen ska jag bege mig tillbaks till Tuna igen, mysa med gubben sen börja fixa inför kvällen. Blir inflyttningsfest hos Ante på tuna, är sjukt taggad :D Verkar som att jag sover hos Rasmus i Töre inatt, det kändes lockande. Jaja, puss på er <3

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0