when the cops beat you down and your face is busted

Tja fan, Johanna diskar potatis medans jag (Rasmus), gästbloggar haha x) Det är då alltså första dagen i skåne för min del och vi har varit på ljungdala där Johanna har växt upp. Min älskling har visat alla platser som betyder nåt för henne och jag förstår verkligen att hon känner som hon gör om det här stället. Vi har även vräkt i oss pizza, som förövrigt var hur god som helst. Nu blir det bara att slappa och ta det lugnt resten av dagen.

Som den fantastiska bloggare jag är så tog ju inte det här mer än... 10 minuter att tänka ut och 15 att skriva ^^ haha

cya later suckers

Kommentarer
Postat av: Ingela

Heja Rasmus! Du kan ju visst blogga juh ;-) Skönt att höra att resan gått bra! Njut av tiden där nere och kör lugnt när ni kommer hem igen. Kramar, Ingela.

2010-06-17 @ 22:10:44

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0