vi kommer och går, syns imorgon eller om många år

Sommarlov! Nu är det äntligen här :D Åh vad glad jag blir alltså, känns verkligen som att sommaren 2010 kommer bli den bästa någonsin. Precis som jag gjorde förra sommaren vill jag göra en lista på saker jag önskar hinna med i sommar.

- Roadtrip till Skåne med Rasmus
- Pdol
- Trästocks
- Musikens makt
- Massa utefester med mina bitches ;)
- Sola och bada som fan!
- Jobba in lite pengar :)



Hur som helst, igår vart det Gültza med Sara, Rasmus, Bacon, Jesper och Erik där vi satt med nå folk och hade det trevligt. Tog min någon öl och sen drog vi hem vid halv tolv. Trevligt! Ikväll blir det fest, antagligen på Gültza igen, vi får se :) Men nu ska jag lägga mig i solen ett tag tror jag. Puss

Kommentarer
Postat av: beakis

Du glömde att jag och Josse också ska följa på road trip!!:D

2010-06-10 @ 13:21:07
URL: http://beakis.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ah juste, för fan :D

2010-06-10 @ 13:27:41
URL: http://jkarlsson.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0