oh, i'm a star

Idag har vår klass haft typ såndär klassdag nere på Gültza och det var faktiskt roligare än jag trott. Började med att jag flippade totalt i skolan före vi for, dansade runt och försökte diskutera med mig själv och mina härliga klasskamrater som står ut med mig om hur jag ska få tag i en kamel, vad jag ska mata den med osv. Jag vill ha en kamel!

Anyway, när vi kom ner så åt vi glass, umgicks, spelade kubb och bara pratade rent allmänt. Trevligt tycker jag =) Och nu vart jag riktigt sugen på klassfest, vi borde kirra i höst.

Mp09, ni är awesome <3

Sara och Josse vart lite kelsugna ;)

Vi delade upp oss i grupper och skrev dikter om året som gått med vår klass och här är min, Josses, Saras och Bacons. Värsta emotional shit ;p



Sara och Bacon taggar kubb


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0