Tränat :D

Bestämde mig för att göra en liten snabbträning här inne i huset eftersom att jag inte orkade gå ut, men ändå ville göra av med lite energi. Höll visserligen bara på i 25 minuter, men skönt var det. Gjorde så att jag sprang upp för trappan, gjorde 10 sit-ups på övervåningen, ner igen, 5 armhävningar också upp igen, tre gånger om. Sen gjorde jag tre varv till fast med två andra övningar. Sen sprang jag 20 varv runt köket/vardagsrummet också gick jag 6. Gjorde lite knäböj och nån magövning också. Skönt var det!

Snart ska jag hoppa in i duschen, men först ska jag ringa och se om Sara Banana är vaken så man kan få lite klarhet i vad som händer ikväll.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0