tisdagkväll

Har tryckt i mig en hel drös med choklad nyss som min söta pojkvän köpte åt mig efter att jag haft en riktigt usel stund där ett tag. Idag är en sån dag när tårarna bara kan spruta okontrollerat utan anledning, så jag var väl inte riktigt på topp innan efter en ridtur som gick rent ut sagt åt helvete, då är det tur att man har en gullig pojkvän som kan trösta och bjuda på choklad <3

Egentligen borde jag vara förbannad på mig själv för att jag drog ner den där chokladen eftersom att jag idag bestämt mig för att gå ner 6 kg till min födelsedag (29 Juli), men jag orkar faktiskt inte bry mig. Nu vill jag dessutom förtydliga att jag inte är en av de där som tror på det pinnsmala idealet, absolut inte! Jag tycker det är vackert med en snygg, hälsosam, lagom kurvig kvinnokropp, men på sistone har det helt enkelt blivit för mycket choklad och pommes för min del. Johanna bantar inte, Johanna tar tillbaka sin lite mer nyttiga livstil kan man väl säga.

Nä, nu har jag skrivit vad som känns som alldeles för mycket igen, kanske man ska krypa ner i ett varmt bad


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0