the best part of me was always you

Har nyss kommit hem från en kväll med Rasmus och Sara, trevligt har det varit :) Jag och Rasmus drog och gled på byn ett tag, sen kom Sarabitch hit så drog vi till Rasmus som bjöd på nudlar, mums! Sen fick vi för oss att följa med Fille, Gren och de när dem skulle kolla på en bil i Älvsbyn, men när vi hade en bit kvar hände någonting med bilen så vi fick åka hem. Ganska trist, men vad gör man? Hoppas i alla fall att det går att fixa det, men det antar jag. Nu sitter jag bara i soffan och softar, snart blir det att kolla massa Desperate Housewives med Rasmus, säsong 1 lär vara slut inom ett par dagar.

Kände för att lägga in den här bilden, Rasmus tejpar backspegel före Skåneresan ;)


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0