Skåne =)

Nu är vi framme i Skåne! Resan igår var lång, men faktiskt inte så tung som jag trodde den skulle vara. Vi åkte hem i från vid 6 på morgonen och var framme just efter 11, så jag tycker vi gjorde det ganska bra. Tog några bilder, men det mesta blev bara svammel, men tänkte att jag måste lägga in någonting så.

Planerna för dagen ser ut så att snart ska jag och Rasmus hoppa in i duschen, sen ska vi åka in med mamma till Hässleholm och handla. Sen stannar vi i stan och strosar runt på Ljungdala någon timme, en liten nostalgitripp för mig och förhoppningsvis Rasmus kanske får höra en och annan intressant historia om min uppväxt. Vädret är dessutom underbart! 9 på morgonen och redan 16 grader, gilla!

Nä, nu ska jag välja ut kläder för skånedagen, puss <3







Kommentarer
Postat av: Ingela

Härligt att det har gått bra för er!! "Gamla Bettan" höll hela vägen :) Njut av familj, väder och mys nu!! Kramar i massor <3

2010-06-17 @ 12:52:45

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0