Skåne, dag 9

Sista dagen i Skåne nu då. Imorgon förmiddag/morgon åker jag och Rasmus hemåt igen. Kan säga att det ska bli ganska skönt att komma hem igen, slippa bo i en resväska ni vet och sen är ju alltid hemma bäst på något sätt. Har haft riktigt trevligt här nere kan jag säga :) Har hunnit med en hel massa så jag är verkligen nöjd.

Midsommaren igår firades här hemma med lite gäster och trevligt var det, men gamlingarna tog några snapsar för mycket så kvällen var över vid elva typ. Jag och mamma gjorde en tipsrunda ihop och sen spelade vi lite kubb och sånt, så jag är ganska nöjd med kvällen :)

Nä, hörni, nu ska jag bege mig ut och städa ur vår fula lilla bil så vi kan bege oss hem imorgon. Puss <3

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0