Skåne, dag 3/4

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har varit sjuk och är fortfarande en aning så jag har helt enkelt inte orkat blogga. Av samma anledning har vi inte gjort så mycket heller, igår tog vi bara en jävligt lugn dag sen på kvällen åkte vi bara ut och körde också råkade vi hamna i Kristianstad, så vi bestämde oss för att fortsätta till Åhus där vi tog en glass på Glassbåten och sedan gick vi till Åhusbryggan. Eftersom att det blev så impulsivt hade jag inte med mig kameran, men mysigt var det i alla fall.

Idag är det superfint väder, så jag ska snart bege mig ut i solen och steka, härligt! Ikväll/eftermiddag ska vi fira min lillebrors födelsedag, hoppas det blir trevligt :) Men som sagt måste jag fortfarande fokusera på att bli frisk.

Puss

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0