Skåne, dag 2

Den här dagen har varit riktigt fin måste jag säga. När vi vaknade i morse var det rätt molnigt och blåsigt, så vi bestämde oss för att hitta på någonting som inte kräver så där jättefint väder, så rent impulsivt tog vi bilen och drog i väg till Malmö direkt vi vaknat typ. Vi snurrade runt ett tag på stan i jakt på parkering och det och under tiden passade vi på att kika på Turning torso och ett visst hus Rasmus skäms över att säga att han ville se, hehe ;) ( det är zlatans hus ofc)

Väl inne i stan strosade vi bort till Folkets park för att åka Pariserhjul, men det var inte igång så vi kikade lite i parken sen drog vi till Gustav Adolfs torg där Rasmus bjöd på China box som intogs på en parkbänk under bokarna, mysigt var det! Efter ännu en stund strosande satte vi oss på Espresso House där vi drack Vaniljlatte som var sjukt gott, sedan drog vi hem mot Hålan igen.

Ikväll har vi vandrat ner till en damm en bit bort där vi åt jordgubbar och drack champagne och någon cider, sen en snabbis in till stan där vi spelade lite sällskapsspel med Ida, Cakki och Klara.

Underbar dag har det varit, verkligen :) <3

Btw, jag klappade kossor idag ^^

Jag och mammas lilla hundvalp Dogge, så jävla söt ^^

På Gustav idag

Älskling kränger China box på Gustav

Skumpa, cider och jordgubbar nere vid dammen under de sista soltimmarna, så sjukt mysigt :)

Johanna i jakt på kossor ;) Jag lockade på de typ jättelänge innan de äntligen kom fram och till slut fick jag faktiskt klappa de litegrann :DD



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0