Skåne, dag 1

Tja tja bloggen ;) Här sitter jag i Hålabäck med min älskling och familjen efter en trevlig dag. Snart ska det till att grilla flinta och kränga färskpotatis, mums :D Jag älskar verkligen färskpotatis, något av det godaste jag vet. Hur som helst, så planerna för kvällen ser ut så att vi ska helt enkelt bara ta det lugnt, sitta ute och äta och njuta av den här härliga kvällen.

I morse drog jag och Rasmus till Ljungdala där vi strosade runt och jag återupplevde gamla minnen, det var riktigt trevligt. Sen stannade vi och gungade lite på en lekplats jag "hängt" på en del under min uppväxt. Efter vår lilla tur i stan drog vi till Vinslöv där vi åt pizza och fy fan så god den var! Jag lovar, det var den godaste pizza jag någonsin ätit.

Eftermiddagen har varit lugn, slutade med att vi kikade en snabbis på min brors fotbollsträning sen träffa Ida och de en stund i stan.

Nu blev det hiskeligt (jävligt coolt ord) långt här alltså! Kanske ett par bilder sen ut ? :)

En glad Johanna i lekplats fo sho. Jag gör mig så bra på bild :D -.-

Älskling på vår nya favoritpizzeria ;)


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0