Shoppat :D

Som ni säkert märkt har Nelly sin sommarrea idag och den är precis som förra året sjukt underbar! Klickade nyss hem en beställning på 434 kronor som jag fick fem fina plagg för, så jag är galet nöjd.

Köpte den här toppen som är ganska lång, har velat ha någonting i spets hur länge som helst så nu blev det :) Den var dock inte på rea, men betalade ändå bara 149:- för den, vilket jag tycker är relativt lite för en så snygg top ;)


T-shirt, 49:-

Tröja, 89:- Visst ser den galet mysig ut? :D

Leggings, 49:-

Är riktigt tveksam om jag kommer gilla den här, men Rasmus övertalade mig att satsa så vi får se :) 59:- gick den på.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0