marabou kokos

När jag var liten, nånstans kring 8-årsåldern tror jag, var det bästa jag visste att sitta en fredagskväll och kolla på Robinsson med en 200 grams marabou kokos att tugga på. Jag avgudade helt enkelt marabou kokos! Sen en dag, precis som med allt annat gott, tog de bort den ur sortimentet.

Nu är Marabou kokos tillbaka som limited edition och jag var tvungen att smaka om den var som förr, mycket riktigt var den gudomlig och om de tar bort den ur sortimentet igen så bli jag riktigt ledsen. Visst är det hemskt när allt gott godis och alla goda glassar bara försvinner?


Kommentarer
Postat av: henna

sv: vad bra att det är bra med dig :) själv mår jag väl också bra:) som sagt det blir skönt med lov :)

jodå, vi borde verkligen hitta på något nån dag ;)

2010-06-04 @ 07:48:10
URL: http://hennalampinen.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0