love is the answer

Grattis älskling till studenten! Det är väl i princip det jag vill säga i det här inlägget. Jag lägger in bilder på snyggingen och det imorgon, för nu ska det firas! Min dag har i princip sett ut så att jag vaknade och helvete vad jag mådde dåligt. Jag pallrade i alla fall mig upp och drog till Luleå för att fira Rasmus student. Trevligt var det :)

Efter utsläppet bjöd Rasmus mamma honom och mig på lunch på Waldorf, mysigt var det. Sen drog vi och hälsade på Rasmus gammelmormor, söt liten tant :) Till slut hamnade vi i Töre så ordnade vi lite med bord osv och nu ska jag snart dit med mina föräldrar och Rasmus släkt för att fira honom.

Hoppas du har en underbar kväll älskling <3

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0