kalix

Har ganska nyligen kommit hem från storstan Kalix ;) Följde med Rasmus när han skulle till arbetsförmedlingen så bestämde jag mig för att gå och sola under tiden, har inte solat solarium på ett år och kan säga att det var riktigt skönt! Tänkte lägga mig i solen nyss, men precis som alltid försvinner den alltid när jag går ut, så tragiskt.

Efter jag solat fick jag sitta och vänta en stund på Rasmus i solen, så jag köpte mig sommarens favoritdricka (efter cola såklart) och njöt ett tag. Blåste ganska ordentligt, som vanligt, så jag hade hår i hela ansiktet konstant. Tänkte visa lite av min outfit, men ja, blev kanske inte så bra ;p Körde ganska basic i alla fall, älskar shortsen hur som helst :D

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0