in the brighest our of my darkest day

Gud så hungrig jag är! Håller på att avlida, men vettifan om det är värt att köpa en kexchoklad, jag blir så snål ibland så det är frustrerande, samtidigt försvinner mina pengar sådär poff utan anledning. Fucked up. Har slutat för en kvart sen, min buss ut till pappas jobb går 15.13 så ska jag åka hem med honom av den enkla anledningen att jag inte är så jävla sugen på att promenera i mina mördarklackar så.

Skoldagen har bestått av att lyssna på redovisningar i typ en timme, sen vart det inge mer med det. Hade hellre spenderat tiden med att ligga hemma och sola, men det får väl bli någon annan dag. Lite lamt att det ska bli så dåligt väder nu bara.

Kommentarer
Postat av: henna

hej, länge sedan man hört från dig :)

hur har du det då ? :)

2010-06-02 @ 17:04:51
URL: http://hennalampinen.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0