i love your touch

Har nyss tagit en promenad hem från Rasmus där jag sov inatt och tog en galet fet sovmorgon, så det var skönt att komma ut röra på sig lite så man inte blev så där jävla slö idag. Nu sitter jag i soffan och undrar var fan mina glasögon är, jag behöver dom. Har försökt planera morgondagen och gjorde ett litet framsteg, det löser sig! Jag ska självklart ut och festa med mina bitches, iaf 2 av dom, eftersom att vi har avslutning imorgon.

Och jag
har varit så jävla duktig i år! Jag är stolt över mig själv, samtidigt som jag gruvar mig eftersom att det här året har gått så fort, om kommande två år går lika fort kommer jag snart ha gått ut och det vill jag verkligen inte.

Ne hörni! Om ett tag kommer ett litet bildinlägg, fint va? :D

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0