Hemma igen :)

Då var man äntligen hemma igen efter en lång resa. Jag och Rasmus bestämde oss för att åka redan på lördagkvällen eftersom att jag var så sjukt ledsen av en massa anledingar, längtade hem samtidigt som jag inte ville åka och ja, ni fattar. Hur som helst så åkte vi 21.20 från Hålabäck och vi var framme vid 13-14 igår. Resan tog i alla fall 17 timmar och jag beundrar verkligen Rasmus som orkade köra utan att sova någonting alls under natten. Själv slumrade jag till typ 20 minuter under hela resan, är inte sådär jättebra på att sova i bilen så. Aja, hur som helst så de sista bilderna från Skåne kommer inte just nu, kanske ikväll eller imorgon.

Just nu är jag helt galen för Nellys sommarrea är igång och förra sommaren fyndade jag en helt underbar t-shirt för 39 kronor, så kanske man klickar hem kläder för någon hundralapp, vi får se :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är saknad! :-(

2010-06-28 @ 15:06:22

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0